REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINA SVETI JURAJ NA BREGU
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA: 604-02/22-01/03
URBROJ: 2109/16-01-22-4
Pleškovec, 10. listopada 2022.
JAVNI NATJEČAJ
za dodjelu stipendija u akademskoj godini 2022./2023.
1. Pravo sudjelovanja na natječaju za dodjelu stipendija imaju studenti s područja Općine Sveti Juraj na Bregu koji ispunjavaju sljedeće uvjete:
● da su državljani Republike Hrvatske,
● čiji roditelji ili skrbnici imaju prebivalište na području Općine Sveti Juraj na Bregu najmanje pet (5) godina prije objave javnog natječaja,
● da su završili najmanje srednjoškolsko obrazovanje,
● da su završili prvu godinu redovitog studija ili naredne više godine studija,
● čiji prosjek ocjena završnog razreda srednje škole uključujući i završni ispit ili državnu maturu iznosi najmanje 4,00, ako su upisali prvu godinu preddiplomskog studija i
● da prosjek ocjena svih položenih ispita tijekom studija iznosi najmanje 3,00.
2. Uz pismenu zamolbu potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:
● prijava za dodjelu stipendije u akademskoj godini 2021./2022. (obrazac se može preuzeti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sveti Juraj na Bregu ili na www.svetijurajnabregu.hr),
● privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka (obrazac se može preuzeti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sveti Juraj na Bregu ili na www.svetijurajnabregu.hr),
● kratak životopis,
● presliku osobne iskaznice,
● presliku domovnice,
● uvjerenje o redovitom upisu, sukladno statutu ustanove, s naznakom naziva vrste upisanog studija te nazivom sveučilišnog studija, s naznakom smjera ili studijske grupe,
● potvrdu fakulteta o prosjeku ocjena položenih ispita, odnosno ovjerena preslika indeksa iz koje su vidljive sve ocjene položenih ispita,
● presliku svjedodžbe završnog razreda srednje škole i završnog ispita ili državne mature (samo za studente prve godine preddiplomskog studija),
● izjavu studenta da ne prima nijednu drugu stipendiju (obrazac se može preuzeti u JUO Općine Sveti Juraj na Bregu ili na www.svetijurajnabregu.hr),
● izjavu o broju članova zajedničkog kućanstva (obrazac se može preuzeti u JUO Općine Sveti Juraj na Bregu ili na www.svetijurajnabregu.hr),
● uvjerenje o prebivalištu za sve članove kućanstva od Ministarstva unutarnjih poslova – Policijska uprava Međimurska,
● potvrdu škole ili fakulteta o školovanju užeg člana obitelji (ukoliko ih ima),
● potvrdu poslodavca o prosjeku plaće za oba roditelja ili skrbnika za prethodno tromjesečje, odnosno presliku rješenja o mirovini od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
● potvrdu o visini dohotka za oba roditelja ili skrbnika za prethodnu kalendarsku godinu po svim osnovama od Ministarstva financija – Porezna uprava,
● uvjerenje o nezaposlenim roditeljima ili skrbniku od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (ukoliko ih ima),
● potvrdu o sudjelovanju u Domovinskom ratu najmanje 90 dana za roditelja ili skrbnika od Ministarstva obrane – Odsjeka za poslove obrane (ukoliko ih ima),
● potvrdu za stalne korisnike novčane pomoći za roditelja ili skrbnika od Centra za socijalnu skrb (ukoliko ih ima),
● potvrdu za korisnike mirovine sa zaštitnim dodatkom za roditelje ili skrbnika od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ukoliko ih ima) i
● izjavu da je dijete bez jednog ili oba roditelja, dijete poginulih i nestalih branitelja te da je dijete samohrane majke ili oca (ukoliko ih ima).
3. Prijave se podnose na adresu Općine Sveti Juraj na Begu, Pleškovec 29, 40311 Lopatinec u roku 15 dana od objave natječaja s naznakom „ZA JAVNI NATJEČAJ-STIPENDIJA 2022./23“.
4. U slučaju potrebe od podnositelja prijave može se zatražiti i dopuna dokumentacije.
5. O rezultatima natječaja podnositelji prijava bit će obaviješteni u roku od 15 dana od odluke općinskog načelnika o dodjeli stipendija.
6. Ostale informacije i uvid u Pravilnik o stipendiranju učenika i studenata mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sveti Juraj na Bregu, Pleškovec 29, 40311 Lopatinec, na telefon +385 40 855 305, na e-mail: juo@svetijurajnabregu.hr i na stranicama www.svetijurajnabregu.hr.
OPĆINSKI NAČELNIK
Anđelko Nagrajsalović, bacc.ing.comp.