REPUBLIKA HRVATSKA
MEĐIMURSKA ŽUPANIJA
OPĆINA SVETI JURAJ NA BREGU
Povjerenstvo za poljoprivredu i procjenu šteta od elementarnih nepogoda
KLASA: 920-11/17-01/01
URBROJ: 2109/16-04/3-17-05
Pleškovec, 08. svibnja 2017.
Sukladno članku 38. Zakona o zaštiti od elementarnih nepogoda („Narodne novine“, broj 73/97) i Odluci župana Međimurske županije o proglašenju elementarne nepogode mraza za sve jedinice lokalne samouprave na području Međimurske županije KLASA: 920-11/17-02/2, URBROJ: 2109/1-01-17-1 od 27. travnja 2017. godine, Povjerenstvo za poljoprivredu i utvrđivanje šteta od elementarnih nepogoda Općine Sveti juraj na Bregu
OBAVJEŠTAVA
mještane o postupku podnošenja PRIJAVA ŠTETE OD ELEMENTARNE NEPOGODE – MRAZ
Dana 27. travnja 2017. godine Župan Međimurske županije proglasio je elementarnu nepogodu za pojedina područje gradova i općina u Međimurskoj županiji, zbog niskih temperatura praćenih hladnim sjevernim strujanjem zraka u razdoblju od 21. do 22. travnja 2017. godine, čija je posljedica bila smrzavanje i veliko oštećenje ili potpuno propadanje ovogodišnjeg uroda u voćnjacima, vinogradima te na pojedinim povrtlarskim i ratarskim kulturama, KLASA: 920-11/17-02/2, URBROJ: 2109/1-01-17-1.
Povjerenstvo za poljoprivredu i utvrđivanje šteta od elementarnih nepogoda Općine Sveti Juraj na Bregu dana 5. svibnja 2016. godine podnijelo je prvo procijenjeno priopćenje Županijskom povjerenstvu.
- NAČIN PRIJAVE ŠTETE
Štetu može prijaviti svaka fizička i pravna osoba na obrascu EN-7 „Prijava štete od elementarne nepogode – mraz, na području Općine Sveti Juraj na Bregu u 2017. godini“ koji se može preuzeti na http://www.svetijurajnabregu.hr/wordpress/wp-content/uploads/2017/05/Obrazac-EN-7-za-prijavu-štete-mraz-2017.pdf ili osobno kod Povjerenstva za poljoprivredu i procjenu šteta od elementarnih nepogoda Općine Sveti Juraj na Bregu, Pleškovec 29, I. kat. u tajništvu, svaki radni dan od 08:00 do 13:00 sati.
Uz prijavu je potrebno priložiti kopije:
- Posjedovni list (javna isprava ili e-izvadak iz katastra),
- Jedinstveni zahtjev za potporu za 2017. godinu (APPRRR) (ako prijavitelj posjeduje),
- Upisnik podataka iz ARKOD-a (ako prijavitelj posjeduje),
- Ugovor o najmu ako prijavitelj nije vlasnik navedenih čestica (ako prijavitelj nije vlasnik),
- Presliku osobne iskaznice i
- broj štednog računa (IBAN) na koji će se šteta isplatiti.
Posebno se naglašava da se podaci za voćke trebaju iskazati u broju stabala ili čokota.
- ROKOVI ZA PRIJAVLJIVANJE ŠTETE
Oštećeni Prijavu štete od elementarne nepogode – mraz mogu prijaviti od 08. svibnja 2017. godine (ponedjeljak) zaključno do 15. svibnja 2017. godine (ponedjeljak), svaki radni dan od 08:00 do 13:00 sati.
Po isteku roka za podnošenje prijava Povjerenstvo za poljoprivredu i procjenu šteta od elementarnih nepogoda Općine Sveti Juraj na Bregu obići će prijavljene površine u svrhu utvrđivanja istinitosti i ispravnosti prijava.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Obavještavaju se oštećeni da štete mogu prijaviti dostavljanjem ispunjenog obrasca EN-7 i gore navedenih dokumenata Povjerenstvu za poljoprivredu i procjenu šteta od elementarnih nepogoda Općine Sveti Juraj na Bregu, i to:
– neposrednom predajom u tajništvu Općine Sveti Juraj na Bregu,
– poštom na adresu: OPĆINA SVETI JURAJ NA BREGU, Povjerenstvo za poljoprivredu i procjenu šteta od elementarnih nepogoda, Pleškovec 29, 40311 Lopatinec.
Po primitku prijava Povjerenstvo za poljoprivredu i procjenu šteta od elementarnih nepogoda Općine Sveti Juraj na Bregu iste će obraditi i upisati u Registar šteta od elementarnih nepogoda a nakon toga će se izraditi Konačni izvještaj.
Povjerenstvo za poljoprivredu i procjenu
šteta od elementarnih nepogoda