Poštovani korisnici usluga odvoza komunalnog otpada od strane tvrtke EKO-FLOR PLUS d.o.o!
Željeli bi Vam se ispričati zbog načina na koji je Tvrtka pristupila postupku naplate dugovanja. Svjesni smo činjenice da smo tim postupkom na sebe svalili veliko nezadovoljstvo Općina i Vas kao krajnjih korisnika naših usluga.
Međutim, činjenica ostaje da je postupak prisilne naplate pokrenut jedino iz razloga što EKO-FLOR PLUS d.o.o. ima otvorena, a ne naplaćena potraživanja prema fizičkim osobama koja nismo bili u mogućnosti naplatiti. U budućnosti će se prema dužnicima slati opomene i neće biti moguće da se bez prethodne najave odnosno opomene pokreću ovršni prijedlozi.
Ispričavamo se svim ovršenicima koji su dobili ovršne prijedloge, a imaju dokaz da su dug podmirili. Svi ti korisnici mogu potvrde o uplatama dostaviti u društvo EKO-FLOR PLUS d.o.o., na broj faksa 049/249-240 ili na naš e-mail info@eko-flor.hr. Svi korisnici koji su cjelokupan dug podmirili prije podnošenja prijedloga za ovrhu 21. rujna 2012. g. neće biti u obvezi podmiriti nikakav trošak te će se prijedlog za ovrhu u njihovom predmetu povući.
Ovršenici koji nemaju osnova za reklamaciju duga imaju sljedeće mogućnosti vezano za namirenje dugovanja:
1) korisnici koji imaju ukupni dug do 2.500,00 kn – dužni su podmiriti dospjeli dug uvećan za iznos kamata do dana plaćanja te dodatno troškove javnog bilježnika i odvjetnika u iznosu od 450,00 kn.
2) korisnici koji imaju ukupni dug od 2.500,00 do 5.000,00 kn – dužni su podmiriti dospjeli dug uvećan za iznos kamata do dana plaćanja te dodatno troškove javnog bilježnika i odvjetnika u iznosu od 762,50 kn.
3) korisnicima koji nisu u mogućnosti platiti cijeli iznos odjednom, možemo omogućiti i plaćanje na rate do maksimalno 3 mjeseca. U tom slučaju ulaze u našu internu evidencije te se daljnji postupak prisilne naplate automatski prekida.
Korisnicima koji u zadanom roku od 8 dana nisu reagirali predajom prigovora ili podmirenjem duga, postupak prisilne naplate će se nastaviti po utvrđenom planu.
Svi oni, koji su na temelju rješenja o ovršnom prijedlogu uplatili iznos od 996,00 kuna, biti će kontaktirani od strane EKO-FLOR PLUS d.o.o. te će im se vršiti povrat više plaćenih sredstava.
Svi korisnici koji imaju dodatnih pitanja mogu se javiti direktno našem odjelu za reklamacije (049/587-813, 049/587-814) ili doći na našu lokaciju Mokrice 180c, Oroslavje.
Želimo skrenuti pozornost na činjenicu da je tvrtka EKO-FLOR PLUS d.o.o. socijalno svjesna i orijentirana, te je prva tvrtka koja je u koncesijske ugovore uvrstila razne pogodnosti te se za vlasnike socijalne kartice,u suradnji sa Općinama odrekla svog prihoda. Također, intenzivno se radi na poboljšanju kvalitete usluge te novim projektima kojima bi se približili standardima Europske Unije. Jedan od njih je svakako selektivno prikupljanje otpada koje znači potpuno nov način prikupljanja i odvajanja otpada.
Takav način prikupljanja i obrade otpada je u planu i smatramo da su stanovnici Međimurske županije itekako svjesni da je takav vid prikupljanja otpada, i u krajnjem slučaju recikliranje sirovina, važan preduvjet za očuvanje prirode.
S poštovanjem,
EKO-FLOR PLUS d.o.o.